Freitag, 11. Februar 2011

Feierabendgruppe 09.02.2011



Unser Guide Ändu hat heute wohl das beste Los gezogen. Er durft mit 5 bezaubernden Frauen auf die Feierabendrunde :-) Zu dritt machten wir uns in der anderen Gruppe mit Raymu auf einen schnellen Uettligen-Loop auf den Weg! Die Wälder und Trails sind nun grösstenteils von den Holzarbeiten aufgeräumt und durchgehend befahrbar. Die Trails durch den Uettligen-Loop sind flowig und machen richtig viel Spass! Leider hatte ich nicht die Gelegenheit ein paar Fotos zu knipsen, da wir schnell unterwegs waren und sozusagen keine Pause machten :-)  Zum Schluss sind wir dann auch noch vor der Gruppe mit Ändu im Restaurant Aussicht eingetroffen, was uns dann schon nachdenklich machte! Nach rund einer Viertelstunde traf er dann doch noch mit seinen 5 Mädels ein :-)
Danke Raymu für die super spannenden Trails!

Fazit: 39.7km / 500Hm / Fahrzeit 2h 13min
Strecke auf GPSies: hier

Kommentare:

  1. 1. i bi nid allei gsi mit de grils, dr aschi u dr roger hei ja unbedingt o mit mir wöue cho...
    2. üse demenzgärtli-cher am schüpbärg isch de aus anger aus langsam gsi, mit füf topfite girls im äcke....
    3. äs guets los ha i auerdings zoge, i ha mi ja nid mit äm walschi müesse uf de trails umquäle....
    4. warum hei sech ächt aui grils fer nächscht mittwuch abgmäudet??????

    AntwortenLöschen
  2. Das ist noch der Schock, der wird sich dann legen und sie werden sich bestimmt wieder anmelden :-)

    AntwortenLöschen
  3. ooohhhh, ändu, das gseht scho grad chli so us aus hätts üs gar nid gfaue mit dir.... isch aber ganz u gar nid so. im gägeteil, es isch GENIAL gsi!! :-) cha leider nächscht mittwuch würklech nid. aber die angeri wuche bini wieder derbi - hoffentlech mit dä genau glich fitte bei wie die wuche ;-)

    AntwortenLöschen
  4. Ke angst ändu! i ha mi eifach nume no nid agmäudet =) isch super gsi am mittwuch

    AntwortenLöschen